A Word a Week Challenge – Arch

For This Challenge contribution, I post three photos below. 

I took when I vacation with my daughter to Ancol, one of the sights in Jakarta Indonesia

3.jpg

Railway Station – Beos

Gate of Taman Impian Jaya Ancol

Gate of Taman Impian Jaya Ancol

2.jpg

Halilintar – One of the existing playground in Ancol

Advertisements

7 responses to “A Word a Week Challenge – Arch

  1. Kemana aja ibunya Della nih, moga sehat dan baik2 selalu.

    • Hai, Mbak Della,malesku kumat hehe,iya semua sehat dan baik2,smg Mbak Della dan kelg jg sehat2 semua ya.

      • Yaelah sama dgn aku Bu Seno, di FB aku malah deactive dulu, maleeeessnya muenta ampun :). Kita semua sehat Bu cuma hmmm,… cuacanya bener2 gak bersahabat, kali autumn datang cepat sebab daun2 pohon sdh kering dan berjatuhan. hiks 😦

  2. saya waktu masuk ancol lewat pintu mana yah? koq nggak ngelihat yang kaya di foto

    *jangan-jangan salah masuk*

  3. fotonya gak dikasih watermark? atau dilindungi gitu biar ga bisa dicopas orang

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s