Cee’s Fun Foto Challenge: Bridges

ImageBamboo bridge in the hot springs Cisolok Sukabumi West Java

Image

Hanging Bridge in t he hot springs Cisolok Sukabumi West Java

Participation for this clalenge

Advertisements

11 responses to “Cee’s Fun Foto Challenge: Bridges

  1. waktu kecil saya suka diajak pesiar ke Cisolok hotspring nih, kayak gimana ya sekarang suasananya.. *terkenang*

    • Oh yaa…. ini juga saya udah lama ga ke sana..
      terakhir ke sana wkt anak saya SD, skrng sdh SMP 🙂
      jalannya smoga sih udah gak goyang2 🙂

  2. yang atas dan bawah satu tempat gitu?

  3. wah jembatan yang kayu itu kok ngeri banget keknya

  4. These bridges look scary and FUN at the same time. Great entry!

  5. yg kayak gini mah di desa saya banyak.
    😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s